Sjukstuga

Fy fan, här går det i ett... Alva och jag typ varannan vecka, och nu är det jag som ligger här. Har vi tur har vi ett par dagar friska tillsammans där vi kan njuta av varandra. Ska vi följa schemat så är Alva sjuk nästa vecka, det får inte hända för då är Markus borta. Den och veckan efter. Jag tror inte jag orkar psykiskt en till VAB när Markus är iväg, får inga avbrott och när Alva blir dålig så blir hon riktigt dålig och jag glömmer bort att äta och dricka för jag "måste" passa henne. Kan vi inte bara få bli friska?!
 
Själv har jag endast flyttat mig från sängen till soffan idag, och pillat i mig lite rester. Skönt att bara ha att värma när man är dålig, så det inte bara blir en macka. I min värld är det inte mat!
 
På onsdag kommer mina föräldrar och på fredag min svärfar och hans fru. Jag hoppas bara jag är frisk tills dess!
 
Bjuder på lite bilder på det finaste som finns:
 
     
   
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0