Ja vad heter det nu?

Kärt barn har många namn, inte minst chokladbollen!
 
Jag hittade ett recept på nätet där man skulle smälta smöret, perfekt för mig som tycker det är äckligt att jobba med kallt smör. Det gör jag ju ändå, då det posivitva övervinner det negativa. =)
 
Så nu har jag ställt bunken i kylen för att smöret ska stelna innan rullning, så jag slipper inte ifrån kladdet ändå, men det är ju utbaket som är det roliga.
 
 
Det ser inte så roligt ut just nu, mest som en bajs-sörja med det doftar gott! Kan tänka mig att det blir riktigt saftigt när havregrynen suger åt sig vätskan! Blir det bra lägger jag ut receptet här ikväll!
 
Jag tänkte göra hälften med kokos och hälften med pärlsocker. Vad tycker ni det är godast att rulla i?

Kommentarer
Postat av: Gittan

Kokos!!!!

2013-05-07 @ 15:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0