Inredning

Åh jag är så sugen att göra om här hemma!!!
 
Jag fyller nästan vuxen på påskafton, alltså 29 (30 = vuxen). I år har jag önskar mig pengar för ett litet projekt. Vi har tre olika malm-byråer (Ikea) i hallen i ek, vilket skär sig mot den övriga vita inredningen. Det som stör mig mest är att de har olika höjd. Så mitt nästa projekt är att byta ut dom mot en vit bred byrå. Vi har rätt långt till närmsta Ikea så jag har spanat in utbudet i Karlskrona, då främst på Jysk och kommit fram till att den här passar nog bäst:
 
 
Väldigt lik Malm, men verkar vara av bättre kvalitet. =)
 
Ett annat alternativ skulle kunna vara denna, smidigt och bra med skåp, men den är inte så bred och jag är ute efter lite yta uppepå också:
 
 
Jag får helt enkelt åka dit och kolla och klämma lite! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0