När allt bara klaffar

Vi har haft några näst intill trots-fria dagar bakom oss, och vi har bara njutit av varandras närvaro. Alva har varit kärleksfull på en helt ny nivå och har börjat säga "Ja äkkar dig" på eget intiativ vilket är helt fantastiskt!
 
Apropå fantastiskt så hade vi en sån kärleksfull händelse härom dagen i samband med att Alva och jag skulle säga god natt till varandra innan Markus skulle lägga henne. Då vänder hon sig mot Markus och säger "Min mamma äkkar mig!". Det kan vara en av de mest fantastiska känslorna jag varit med om, det va som en bekräftelse på det jobb jag gör som mamma att få veta att hon vet och känner det!
 
 
En osminkad mamma och världens bästa tjej!
 
 
Världens bästa pussar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0