Tick tack

Just nu sitter jag på golvet i vår tomma lägenhet och inväntar bovärden för slutbesiktning. Egentligen är jag inte alls pigg nog för det här, men Markus är ju iväg och det måste göras. Efteråt ska jag in och lämna in nycklarna, sen är vi av med lägenheten! Så det är ju värt det i slutändan. :-)

Vi fick inte direkt den bästa starten på dagen idag. En galet trotsig morgon! Trots att hon vaknade innan halv 6 så va vi sena till dagis. Kan bero på att det tog 40 minuter att gå till bussen, vilket brukar ta typ 10. ALLT skulle pillas på! Sen hade vi en jobbig lämning. Vi har turen att kunna räkna på en hand antalet gånger hon ens blivit ledsen när vi går, men det gör ju så ont i hjärtat! Jag fattar inte hur de som har det så dagligen klarar av det, all styrka till er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0