Människor

Att vissa människor betyder mer än andra är egentligen inget konstigt. Det vi saknar i Karlskrona är vår släkt, framförallt våra föräldrar och syskon. Inte bara för att vi ses så sällan, utan att vi har ju inte så många barnvakter.

Vi har två personer här i Karlskrona som betyder extra mycket, speciellt för mig. Dom var som mina andra föräldrar när jag va liten då dom bodde i Stockholm, helt klart mina favoriter. Och nu har vi lite av en repris, Alva älskar dom verkligen. Jocke och Maria, eller Kocke och Maia. Jag ser hur dom utvecklar samma relation som vi hade, hur trygg Alva är med dom om det är så skönt att det är med människor som jag litar på så totalt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0