Nyår

Nyår firades med dunder och brak med vår fantastiska militär-familj samt Alvas gudfar hemma hos oss. Det bjöds på trerätters och fantastiska drycker med spännade och hysteriskt roliga presentationer. Vinerna hade trampats av både smågrisar och nakna män. ;) Det "trista" är att vi hade så himla roligt att jag inte tog ett enda kort, jag hoppas på att dom som tog kort kommer dela med sig. =) Alva sov bra fram till ca 11.30, då vaknade hon smått hysterisk. Hon va vaken med oss en timme, sen va tanken att jag skulle gå lägga mig med henne i vår säng så hon skulle få tryggheten av min närhet men medan jag borstade tänderna somnade Markus och Alva i hennes rum. Ett mycket lyckat nyårsfirande, gott nytt år allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0