Sjukhushäng

Är mycket sämre idag, och kände en bit in på förmiddagen att jag behövde komma i kontakt med läkare. Jag kunde inte stå på benen och hade feberyra. Men hur skulle jag ta mig dit när jag inte kunde stå på benen? Tog en chans och ringde Petter, hoppades att han va ledig idag och det va han. Bästa killen, han körde mig dit, väntade med mig och körde hem mig. Älskar den grabben! Efter blod- och halsprov konstaterades virus. Blev ordinerad att dricka läsk och äta glass tills att jag klarar av att äta mat igen. Ingen dålig kur. Sen ska han skicka en remis till öron/näsa/hals så ska dom operera bort dom där jäkla halsmandlarna, I will win!

Nu vill jag bara bli frisk, så jag kan vara den mamma Alva är van vid. Sen väntar vi ju bebis inom den närmsta kretsen. Bebisen verkar trivas i sin fantastiska mammas mage. Jag förstår den, skulle också vilja vara med henne jämt! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0