Åter

Ni får ursäkta min frånvaro, vi har varit på västkusten hos Markus familj och jag glömde min mobilladdare hemma så jag kunde inte mobilblogga som jag hade tänkt.

Det blev mycket åka runt, lite för mycket kanske men det är ju mycket och många som ska hinnas med. =) Massa mys med vänner och familj, Alva överöstes med kärlek och presenter. Att åka bil långt med henne gick jätte-bra, hon sov nästan hela tiden och vaknade var tionde mil för mat och en liten bensträckare. Hon är bäst! <3

Här följer en bildkavalkad:

 Alvas nya lekkamrat, söta Ludde.

 Myser med farmor


Min absoluta favoritbild på Alva <3

 I famnen hos farfar


Tre generationer. Lika?

 I famnen på Markus kusin Frida och morfar Lasse

 Leker med sötaste Kajsa (Luddes mamma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0