Kan man bli mer sviken?

Det va länge sen jag mådde så här illa. Jag kollar på Oprah på tv, idag har hon två vackra blonda 19-åriga flickor som gäster.‎ Två flickor som mellan 5 och 13 års ålder blir våldtagna av alla män i familjen. Vaginalt, analt och oralt. Först ena storebrodern. Den andra storebrodern kommer på dom och försöker hjälpa dom för att sedan byta sida och vara med. När pappan får veta så ber han flickorna visa på honom vad bröderna tvingat dom göra och börjar även han förgripa sig på dom. Det finns även en lilla-syyster med i bilden, också hon blir våldtasgen. Mamman har kommit på dom flera gånger, men hävdar att hon inget vetat.

Detta pågick dagligen.

Kommentarer
Postat av: Linn

Fy fan vad fruktansvärt! Jag börjar min master i Barnets rättigheter nästa höst för att kunna jobba med trafficking och barnsexhandel sedan. Vet inte hur man klarar att se/höra sånt varje dag, kommer väl behöva läggas in sen!

Puss på dig!

2011-08-08 @ 16:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0