Seg segare segast

That's me! Kan typ inte sova alls just nu... För varmt/för kallt, för lite plats/för mycket plats, törstig/kissnödig, SPARKAR!

Det är helt underbart att känna sitt barn röra sig, men samtidigt inte just nu. Livmodern är så öm just nu, BM säger att det är för att jag har så mycket förvärkar att musklerna runt livmoderna får träningsvärk, så sparkarna gör liksom ont ibland. Inte bara när bebisen siktar på revbenen eller en full kissblåsa alltså...

Nej, inge mer gnäll nu!

Stockholm ikväll, saknar min familj så!!! <3 Det blir en snabbvisit, åker hem igen på lördag. Vi ska upp och köpa ny bil, för den vi har är 1x1 meter ungefär, haha. Barnvagnen får PRECIS plats, om man fäller baksätet och så finns det ju ingen plats för bebisen ju...

I tisdags va jag i alla fall på glukosbelastningen. Jag va lite så där lagom hungrig efteråt, vilket glukosprovet visade. 4.5, ingen diabetes här alltså! =) Järnen håller sig stabilt också, 123 vilket jag legat på de senaste två månaderna! =) På måndag ska jag på vanligt BM-besök, lyssna på hjärtat, mäta livmodern och väga mig. Jag har inte vägt mig sen inskrivningen, då låg jag på -3 kg sen innan jag blev gravid så det ska bli spännande och se hur jag ligger nu. Anledningen till att jag gick ner är att jag kräktes så mycket och kunde därmed inte äta...

Nej nu ska jag packa klart!

Kommentarer
Postat av: jenny, tor och loke

Vi ska också till stockholm i helgen...=)

hoppas du/ni mår bra! kram från oss

2010-10-14 @ 21:17:35
URL: http://jennt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0