Ny dag ny tag

Tog mig en ordentlig sovmorgon idag, anser att jag förtjänade det. =) Lite stressigt blev det med tid på morgonen, men som alltid så slutar det med att man har tid över...

Idag börjar föräldrarutbildningen. De träffar som är innan förlossningen, jag tror det va tre stycken, kommer handla om just förlossningen vad jag har förstått. Söta Mickis kör mig! Vi tar vår bil så passar vi på att handla lite på någon Stormarknad och så tankar vi upp den då vi ska till västkusten fredag morgon för att fira Markus födelsedag på lördag samt träffa familj och vänner där. Det ska bli så mysigt att komma dit, vi har inte varit där sen i sommras.

Nu ska jag ta ett varv med tandborsten och sen är det dags att dra. Vi hörs senare! <3

Kommentarer
Postat av: emmys bloggkalas - TÄVLING atm

låter bra det där med nya tag :)

Postat av: luffi

Hejsan!



Kikar förbi och undra om du vill vara med i dagens blogg!? Kram Luffi

2010-10-27 @ 13:07:01
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0