Lista

1. Pierca tungan eller läppen? -  Helst inget, men väljer väl tungan
2. Vara seriös eller oseriös? - Seriös
3. Dricka grön eller röd mjölk? - Grön
4. Brinna upp eller drunkna? - Brinna upp
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Båda

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om någon nu? - Absolut!
2. Har du skolkat? - Ja
3. Varmt eller kallt? - Varmt!
4. Soligt eller regn? - Sol, även om jag älskar regn me
5. Fanta eller cola? - Cola light
6. Är du nyttig av dig? - Ja det tycker jag, men jag är ju männsklig som alla andra och syndar ibland

OM MIG
1. Vad heter du? - Anna
2. Syskon? - En fin bror <3
3. Vart bor du? - Karlskrona
4. Hur många barn vill du ha? - 2-3, vi får se hur det går med den här ;)
5. Vill du gifta dig? - Ja
6. Favorit tid på dagen? - När jag vaknar och Markus är ledig
7. Sugen på just nu? - Markus
HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - Nee =( (Markus är borta i jobb)
2. Sjungit? - Inte vad jag vet, haha!
3. Blivit kramad? - Nope =(
4. Känt dig fånig? - Alltid =)
5. Saknat någon? -  Ja <3
6. Dansat galet? - Säkert
7. Klippt håret? - Nej
8. Gråtit? - Nej

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Nope
3. Sover du helst ensam eller med någon? - Med någon helt klart!
4. Tror du på spöken? - Ja det gör jag
5. Är du mörkrädd? - Ibland, oftast inte
6. Vad vill du ha just nu? - Bebisen och Markus här, och en och annan kompis/familjemedlem

KÄRLEK
1. Är du singel nu? - Nej, förlovad
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Yes!
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - Absolut, lite försent annars! ;)
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nej, gör sällan drastiska saker
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Haha ja, gravidhormoner är galna
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - Nej

7. Har du varit på en blind-date? - Ja
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de?- Ja =)
9. Saknar du någon av dina ex? - Nej, är fortfarande vän med de som det går
10. Somnat gråtande pga kärleken? - Inte denna
11. Brukar du tänka på dina ex? - Nej inte direkt
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - Nej

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - Flera! =)
14. Är du ofta med dina vänner? - De jag har här, de flera bor 50 mil bort
15. Vad brukar ni hitta på? - Fika, festa, snacka skit, se film, mysa
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Ja, det klart
17. Vem vet mest om dig? - Utöver Markus så är det nog Luce eller Janine
OM DIG
1. Vad har du för klädstil? - Mamma-kläder ;)
2. Hur lång är du? - 166 cm
3. Vart bor du? - Karlskrona
4. Är du nöjd med ditt rum? - Aa nu är det fint! =)
5. Villken är din riktiga hårfärg? - Råttfärgad
6. Vad väger du? Fyra kg mer än innan jag blev gravid
7. Har du någon sjukdom? - Nja, en missbildad njure och astma/allergier om det räknas?
8. Är dina föräldrar skilda? - Nej
9. Gillade du skolan? - Vissa ämnen
10. Hur svarar du i telefonen? - Anna
VAD
1. Åt du senast? - Pasta m hemmagjord tomatsås
2. Drack du senast? - Vatten
3 Har du på fötterna? - Strumpor
4. Lyssnar du på just nu? - Tvn
5. Gillar du mest hos dig själv? - Bebismagen =) 


Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag är din bror, då är jag fin ;)

Och jag har gått upp fyra kilo med, i muskler! Yeah baby!

2010-10-21 @ 19:35:53
Postat av: zandra - Flicka i magen v.29

JA det är inte kul. Sambon tycker att jag har ätit lite mkt godis på sista tiden men det är ju inte så att jag äter en påse om dagen heller. Så jag tycker inte att det skulle bero på det :S Förra gången så hade jag 7,2 och 7,6 denna gången hade jag 9,4 och 9,7! och jag tror man ska ligga under 8,0?? Så nu får jag vänta tills nästa gång och se vad dom säger.

2010-10-21 @ 22:24:08
URL: http://zandratuttanandersson.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Tack =) Och det är absolut okej, idéer är nästan till för att stjälas ;)



Trevlig helg!

2010-10-22 @ 13:34:31
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Maria

stuck on you då?

2010-10-22 @ 21:35:39
URL: http://ditohit.blogspot.com
Postat av: Anna

Maria: Sant ju! Gick bara igenom exen i huvet... Det kanske är för att du fortfarande är en kärlek som jag inte tänkte på det... =)

2010-10-23 @ 11:54:38
URL: http://annakarlskrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0