Bal 2010

Så här såg vi ut igår på balen:







Det va riktigt tungt att släppa på magen måste jag säga, och kroppen va helt slut när vi kom hem eftersom det inte såg klokt ut att ha höftbältet under klänningen...
I övrigt en underbar kväll med fantastisk mat och trevligt sällskap. Det råder fotoförbud i mässen på båten där vi åt vår middag så jag kunde inte ta kort på all mat, men det serverades fyra-rätters. Som första förrätt fick vi pumpasoppa som var kryddad med vitlök och sambal olek, hur gott som helst! Till andra förrätten serverades en ravioli med kantarellstuvning (ingen favvo då jag inte tycker om svamp) och sallad. Till varmrätt fick vi helstekt vildsvin med rostade rotfrukter och sallad och till efterrätt en typ av citrus-cheesecake. Det hette något annat men det förklarar i alla fall vad det va, digetstivebotten, limekräm och marängtak. MUMS med något syrligt uppepå all denna mat för man va sååååååååå mätt! =)

Resten av korten ligger i Markus kamera, och jag vet inte var han har sladden. Om det är något att se så lägger jag upp dom senare, stackarn är lite "dagen efter" idag... ;)




Kommentarer
Postat av: Jenny

Va fin du var. :) Ni måste ha varit grymt vackra tillsammans. Så trist att jag inte fick vara med i år :(

2010-11-14 @ 16:02:08
Postat av: Anna

Jenny: Nästa år så är allt som det ska, eller om typ 3 veckor ju! =)

2010-11-14 @ 16:03:32
URL: http://annakarlskrona.blogg.se/
Postat av: jenny. Tor och Loke

Guuud så vacker du är!!!!!!

2010-11-15 @ 15:00:31
URL: http://jennt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Finisar!

2010-11-15 @ 19:10:55
URL: http://www.maersta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0