<3 min prins!

Min älskade pojkvän får idag en stor guldmedalj för att han helt enkelt är världens bästa pojkvän! <3



Imorse tog vi bilen och tog oss en roadtrip till glastriket och "bara tittade" i fabriksbutikerna till de stora glasbruken samt en tur till Kosta Outlet där vi passade på att köpa lite bebiskläder då de har både Polarn o Pyret och Lundmyr till outletpriser, samt min favorit Cult Design.
Att gå i affärer är det värsta Markus vet, därför får han en stor guldmedalj då han
* följde med helt utan protester
* lät mig gå och titta i min takt
* och framförallt va på gott humör hela tiden

JAG ÄLSKAR DIG!

(lägger upp bilder på inköpen senare...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0