Dålig dag

Mår inge vidare idag, har sovit dåligt och haft ont i både nacke och huvud. Alvedon har fått vara min vän... Har kännt mig lite febrig på eftermiddagen, hoppas jag inte håller på bli sjuk bara. Kan ju vara så enkelt att jag behövde ett par dagars lugn efter ett par stressiga veckor, det är ju inte bara min kropp längre så det går ju inte att bara "köra på".

Så idag har vi bara myst, började med ett gemensamt bad på över en timme. Bara ligga och snacka skit och planera och drömma om framtiden. En del bebis-snack smög sig in också, det är ju svårt att undvika... =) Kramats lite framför tvn och nu håller vi på avsluta Alien-helgen på 6an. Imorgon ska vi storhandla och sen blir det kärlek hos Michaela och Rasmus. Dom har med sig en ny liten kattunge hem från Rasmus föräldrar som jag ska kramas MASSA med! =D

Kommentarer
Postat av: Jenni 21 år, mamma & gravid

Ja det var ju faktiskt en väldigt häftig idé. Har aldrig hört någon annan som haft så :) Roligt att ha något som ingen annan har!

2010-07-25 @ 23:53:20
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Michaela

Ikväll ska vi mysa med mina 3 små bebisar på 4 ben :)

2010-07-26 @ 13:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0