Premiär

Markus har länge pratat om att han är så sugen på julskinka. Jag har varit bestämd, ingen skinka innan jag får gran. Idag gav jag lite halv med mig och så köpte vi en fin bit! Dock färdigkokt då jag inte känner att jag orkar med något större projekt i köket.



Så här blev resultatet, och den blev såååååå god! =)



Den klassiska skinksmörgåsen avnjöts som kvällsfika tillsammans med ett glas julmust! =)

Så nu har Markus fått sin julskinka, nu fattas bara julgranen! Den ska vi köpa på söndag. =D
Lite tidigt kan tyckas, men vi kan ju skylla på att vi inte vet hur det blir med bebisen och ev. igångsättning så vi kan ju därför förlänga julen... ;)

Kommentarer
Postat av: Gittan

Så är det att ha ett förhållande!!! Kram till er<3

2010-12-11 @ 00:28:02
Postat av: Kalle

Markus kan väl för faan göra sin egen skinka ;)

2010-12-11 @ 10:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0