Mår inge vidare...

Va hos barnmorskan imorse, det gick väl lite sådär... Blodtrycket har gått upp yttligare och jag har blivit extremt svullen. Sen senaste BM-tiden har jag gått upp 5 kg (och innan 4 totalt under hela graviditeten) och då har jag knappt kunnat äta pga de mediciner jag fått och att de fått mig att må så illa så jag vet att det inte är pga något sånt. BM sa att det syns att det är pga svullnaden. *suck* 5 kg vatten i kroppen, inte konstigt att man är trött!!! BM rekommender att jag ska kontakta arbetsterpeuten om att få skenor till händerna för att minska svullnaden...
Det positiva var äggvitan och mitt hb-värde som håller sig på höga 130! =)

Den onda cirkeln fortsätter, inget går att direkt fastställas utan vi får fortsätta utgå ifrån att det är så och ha täta kontroller. Nästa BM-tid är på tisdag, om fem dagar. Normalt i nuläget är var fjortonde dag...


Kommentarer
Postat av: Linn

Åhhhhh tråkigt sötis! Håller tummarna för dig! Inte länge kvar nu! Hoppas du får må lite bättre!! <3

2010-12-09 @ 22:33:01
Postat av: Anna

Linn: Tack fina du! <3

2010-12-09 @ 22:37:23
URL: http://annakarlskrona.blogg.se/
Postat av: zandra - Flicka i magen v.36

Bloggen är jättefin :D

2010-12-10 @ 06:18:13
URL: http://zandratuttanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0