Så trött

Sov helt galet konstigt inatt, och inte blev det många timmar heller. Max fyra... Jag va uppe och sprang innan klockan 6. Blir lite nöjd egentligen över att jag varit uppe och varit social hela dagen.
Vi har haft fina Dennis här, spelat PS3, Wii och så som tidigare nämnt Monopol. Jag vann! =) Tur det för jag är en RIKIGT dålig förlorare!!! Nog världs-sämst efter pappa, hehe!

I övrigt så mår jag jätte-bra idag! Ingen huvudvärk och jag känner inte av min ischias alls. Skulle ha tvättat men det va inte så mycket så vi sket i det för att inte slösa bort dagen på sånt när jag mår toppen.
Sen har det sparkat galet mycket! Tror Markus kommer kunna känna av det snart för det blir tydligare och tydligare varje dag tycker jag... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0