Efter vissa påtryckningar...

Ni som följt mig ett tag vet att jag kan ligga lite på latsidan med bloggandet i vissa perioder. Oftast beror det helt enkelt på att jag är helt oinspirerad och inte har något att skiva om... Dagliga inlägg där det endast står något i stil med "Idag har det varit tråkigt, jag har bara pillat mig i navel och så har jag klippt naglarna" tilltalar mig inte, det är i alla fall inte sånt jag vill läsa om! Anledningen till att jag varit seg nu är för att jag inte mått nå vidare, har haft väldiga problem med min ischias och det har lett till att jag mest varit hemma och tagit det lugnt. Har haft så ont att jag vaknar om nätterna när jag vänder mig så jag har försökt sova lite på dagen samt att jag varit helt slut. Så förlåt alla mina vänner att jag varit dålig på att hålla kontakten, men energin har helt enkelt inte funnits...
Idag mår jag bättre i alla fall! =) Jag har ju den mest fantastika pojkvännen som finns som tar hand om mig, ger mig massage varje dag och han suckar inte ens när han kommer hem efter att ha jobbat 10 timmar och jag inte har diskat! Det enda han säger är att det är bra att jag äter i alla fall. <3 FINASTE!!! <3


Kommentarer
Postat av: Janine

Oj, vad jag rös när jag läste om Markus kommentar, vilken fin kille du hittat Anna!!!

2010-08-07 @ 09:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0