Skor

Innan jag blev sjuk nu så va jag påväg att komma igång med mina powerwalks igen. Då jag känner mig mycket piggare ikväll så känner jag åter suget i benen, härligt! =)
 
Sitter och surfar runt nu efter ett par nya skor. De jag använder börjar bli slitna och jag har väldigt lätt för att få benhinneinflammation, antagligen på grund av att jag är så pass tung men också för att jag felbelastar fötterna och vrider dom inåt när jag går. Så jag behöver ett par skor med bra dämpning i fötterna, det är ett krav! Och så skulle jag vilja att dom va färgglada, då blir det mycket roligare att komma ut. Dessa tittar jag på just nu, i härligt pigga rosa färger:
 
 
Adidas Questar Cushion W
 
 
 
Jag är mest sugen på Nike, dom verkar lite bättre men är också dyrare. Vilka gillar ni bäst?
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Jag har dem översta och är väldigt nöjd med dem. Har både sprungit några vänder med dem och varit ute på PW:) något små i str dock! Köpte mina på sportamore till en hyfsad peng :)

Svar: Ja det va väldigt bra pris, där jag har kollat också. Lutar åt dom då de finns i stl i lager. Man blir ju lite ivrig! =)
annakarlskrona.blogg.se

2013-05-06 @ 23:32:47
Postat av: Martina

Jag tycker nog att adidasdojjorna är snyggare. Tips är att gå in på stadium och fråga personalen så får du gå på löpbandet när dom filmar. Då ser dom vilka som passar bäst. Det är gratis, så kan du beställa på nätet sen :)
Puss!

Svar: Ja det kanske jag får göra. Har en kompis här nere som är fottekniker, tänkte han skulle få göra inlägg till träningsskorna.
annakarlskrona.blogg.se

2013-05-07 @ 07:59:43
URL: http://mbjornsdotter.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0