Mmm kaffe!

Jag har beslutat att det blir vårdcentralen imorgon istället vid behov, alltså om vi får en lika dan natt till. Hon somnade senare än jag trodde och hon behöver verkligen sova efter inatt, och sömn är ju den bästa medicinen. :-) Vill inte ge antibiotika för snabbt heller utan ge henne en chans själv.

Jag sov förut på soffan medan hon satt på min mage och kollade på Emil. Nu har jag tvättat mig, ätit och diskat. Sitter i soffan med en kopp kaffe och bara njuter, det här går rätt bra ändå! Hon sover riktigt bra just nu, helt opåverkad med vrider sig som om jag sticker kniven i henne när jag med fjäder-lätta fingrar rör vid hennes öra. Jag har inte tempat henne, men hon är bara lite varmare än vanligt så det är ju inte över 38 grader i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0