Underbara helg

Vi har haft en helt fantasktik midsommar-helg i huset. Mina föräldrar samt Alvas gudfar Lars och Mikle har varit nere på besök. En helg fylld av kärlek minst sagt!
 

En midsommar-dröm <3
 

Sill-lunch
 

Min största kärlek EVER!
 

En kärleksstund med mormor
 

Och med morfar
 

Mikle är rolig tycker Alva!
 

Alva har en viktig diskution med sin gudfar
 

Altanen är rolig att leka på
 
 
På lördagen kom hela familjen Sundström på middag. Det va lite tajt med vi fick plats att sitta 11 personer i uterummet.
 
 
En underbar Uggla hade dom med sig till mig =)
 
I övrigt så har vi kommit i rätt bra ordning, har bara två kartonger kvar att packa upp samt alla tavlor. Vill i alla fall få upp lite på väggarna innan jag lägger ut, men det kommer ske i dagarna.
 

Kommentarer
Postat av: Zandra

Så härliga bilder! Skönt att fira midsommar i nya huset!

2013-06-25 @ 06:44:34
URL: http://zandratuttanandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0