Underbara lördag!

Åh va livet kan vara underbart ibland! Trots att Alva är inne i en galen trots-period just nu så är hon samtidigt en så kärleks-full tjej att mitt hjärta nästan spricker flera gånger varje dag!

Igår va jag och Markus på bio. Vi va galet trötta båda två men det är så viktigt att vårda förhållandet också och att ha lite egentid. Vi har ju inte direkt möjlighet till barnvakt så ofta så det gäller att passa på. Så Alva hade mys-kväll med sin mormor! Vi så Django Unchained och den va verkligen helt grym! Inte lika blodig som Kill Bill men ändå i sann Tarantino-anda! :-)

Idag fick både jag och Markus sovmorgon, vilken lyx! Vi tog en tur till Ica Maxi också, där mamma bjöd oss på en storhandling. Guld värt så här i mitten av månaden när det ekar både i skåp och plånbok. Jätte-tack!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack fina du för din kommentar! Du är också fantastisk!

Om ni behöver barnvakt någon gång ställer vi gärna upp!! Kram

Svar: Bästa Jossan! Du värmer mitt hjärta, vilken fin vän du är!
annakarlskrona.blogg.se

2013-02-17 @ 12:33:44
URL: http://blogg.loppi.se/josefines/
Postat av: Zandra

Jag håller med dig om att vårda förhållandet. Jag och Martin har inte varit iväg själva på jättelänge! Så det får vi ta tag i :)

Svar: Men då måste ni passa på snart! Speciellt med en liten till påväg, det blir ju inte direkt lättare i takt med att familjen växer... Kram
annakarlskrona.blogg.se

2013-02-17 @ 12:35:24
URL: http://zandratuttanandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0