Mys-kväll

Här hemma har vi satt oss framför tvn för melodifestivalen, jag hoppas på bättre bidrag än förra veckan som redan raderats ur minnet. Markus är inte direkt intresserad, så han är ute i köket och fixar lite varma mackor. Vi åt tidig middag idag så det behövs fyllas på lite.
 
Idag har vi haft en riktig mysdag med pyssel, lek och dans. Mer sånna dagar tack! Alva har även idag varit rätt lugn på trots-fronten så vi har verkligen haft det toppen!
 
Jag gav mig på att göra en wok med nudlar och kyckling till middag idag. Det blev jätte-gott men såg lite trist ut så nästa gång kommer jag även ha i broccoli och röd paprika samt något med lite sting, kanske lite sambal. Eller har ni något annat tips som passar?
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida - Militärmamman

Gott med wok! Står med på vår matlista för kommande vecka! För stinget kryddar jag gärna med vitlök och färsk ingefära.

Svar: Åh det låter gott, tack för tipset!
annakarlskrona.blogg.se

2013-02-10 @ 21:49:24
URL: http://militarmamman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0