Fullt upp

Idag har dagen gått i ett!
 
Upp och lämna på dagis. Alva busade lite vid cykelstället och lekte att det va en stol. Åh så hon skrattade! =)
 

Sen in till stan för att lämna nycklarna till lägenheten. Jag hade kollat upp på hemsidan och bobutiken skulle öppna 8. 7.40 va jag på plats och då står det på dörret att öppentiderna är 10-15. SUCK! Aldrig att jag väntar mer än 2 timmar när inget är öppet. Så jag köpte två frallor på gylles som jag åkte hem och hade till fest-frukost. Efter det så bäddade jag rent och gick ner med den smutsiga tvätten till tvättstugan.
 
Sen va det in mot stan igen. Lämnade tillbaka nycklarna utan problem så nu är vi av med lägenheten helt och hållet, så skönt! Gick in på ett bageri och köpte tre kanelbullar och åkte hem till Petter och Jocke där vi fikade och snackade massa skit!
 
 
Efter det va det dags att hämta Alva. Promenaden hem från bussen kändes lååååååååååång idag, massa trots och dumheter. Snacka om en slut mamma!
 

På bussen upptäckte jag att Alva hade en liten fästing i nacken så vi gick förbi finaste grannarna och Anneli hjälpte mig ta bort den. Alva ville inte riktigt gå hem så vi lekte där en stund och så blev vi kvar på middag. Halv 9 va vi hemma igen, då ville Alva äta sin välling i soffan och det tog inte lång tid innan hon sov. =)
 
 
Snart ska jag också lägga mig. Tack alla inblandade för en riktigt härlig dag! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0