Underbara vår

Åh nu är verkligen våren här! Jag vet inte hur många plusgrader vi har haft idag här i Karlskrona (nån som har koll?), men många var det. Och de vindar som senast igår va så kalla va idag svala och sköna. =)
Jag älskar det faktum att tvätten torkar inne på ca 4 timmar, så det jag tvättade när Alva som på eftermiddagen la jag in i skåpen efter middagen. Så härligt! Idag har jag även tvättat Alvas vinterkläder som inte ska behövas mer. =)
 
Efter att Alva sov middag idag så va vi ute fram till middagen. Vi gungade och klättrade och sprang, åt glass och våldgästade Jocke och Maria på kaffe och kärlek. Alva fick önska middag och det blev något så avancerat som blodpudding.
 
Lite bilder från idag:
 
En som ÄLSKAR såpbubblor, och har lärt sig blåsa själv
 
Gunga är det bästa som finns!
 
Tittut
 
Mys i solen (nej hon sover inte)
 
Gott med glass i vår-solen

Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag hoppades nästan på att hon skulle ha somnat där på marken. Det hade varit skojigt :D

2013-04-21 @ 16:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0