Och så va vi där igen...

 Ibland är det lite svårt för mig att hålla mina blogg-rutiner... Jag vet ärligt talat inte varför. Jag älskar ju att blogga och tycker det är så roligt med de nya kontakter jag fått med "främmande" människor genom kommentar och att följa varandras bloggar. Även fast jag inte varit aktiv själv och dålig på att kommentera så har jag läst era bloggar ganska regelbundet.
 
Min tanke är att jag ska komma igång igen nu, gärna med min matblogg också. I detta inlägg bidrar jag med lite bilder från den senaste tiden och så tar vi nya tag morgon! =)
 
       
     
 
 

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag ha saknat att läsa din blogg. Jag har också svårt att skriva i bloggen i bland. Jagbförstår inte hur dom andra har tid med det. Dom som har en stor blogg och skriver flera inlägg varje dag.
I dag tänkte jag köra flera inlägg. Ett foto i timmen! Får se hur det går :P

2012-09-01 @ 06:54:10
URL: http://zandratuttanandersson.blogg.se
Postat av: Johanna

Välkommen tillbaka!

Gör måndagslistan och hitta nya bloggkompisar. :)

2012-09-03 @ 08:26:24
URL: http://maersta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0