Trött

Jag längtar efter Markus, han kommer hem imorgon kväll!!! =) Jag tycker inte om att sova utan honom, känner mig jätte-ensam då trots att jag har sällskap i magen som ständigt gör sig påmint. Oj så det rör sig numera, helt galet faktiskt! Syns gör det också utifrån, ser riktigt roligt ut. Min lilla alien där inne. <3

Idag har vi haft en mys-dag. Härligt höstväder med sol och blåst, det blåser alltid här. Jag och Michaela käkade lunch på stan, vi skulle ha en hel-dag i affärerna men min foglossning satte stop för det. Den är riktigt illa nu, trots att jag har mitt bälte... =( Men Lindex och H&M hann vi med, och såklart lite shopping.

Detta köpte jag på Lindex (klicka för större bilder):
  
  

På H&M köpte jag ett par hängseljeans och en uppsättning dräggellappar (hittade inte på hemsidan) samt mamma-strumpbyxor till mig.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Roligt att läsa att det rör sig! Htä rör det på sig oxå :D jag blir så glad varje gång sambon får känna en spark <3

2010-09-30 @ 09:17:27
URL: http://zandratuttanandersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Zandra: Ja det är helt underbart! Nu längtar jag bara till att den kommer, även om jag vill att den stannar inne till efter nyår. ;)

2010-09-30 @ 20:16:37
URL: http://annakarlskrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0