Så seg!

Idag har jag varit så gaaaaaalet trött! Kände mig som en zombie när Alva vaknade och efter att jag kommit hem så total-däckade jag. Jag vaknade av att telefonen ringde, tror hon va kring halv ett. Det känns fortfarande som om jag inte sovit alls så jag kommer snart runda av och krypa ner i sängen jag med.

Ibland glömmer jag bort det där med att ta det lugnt. Jag är ju trots allt sjukskriven och det av en anledning. Dags att börja lyssna på kroppen kanske...

Puss och god natt alla fina där ute i höst-mörkret!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja vi hittade mycket kläder och även några böcker :)
Mamma blir ju helt till sig när det är loppis och hon hade fått fatt i en docksäng och en häst bara på 5 minuter haha

2012-10-23 @ 14:15:45
URL: http://zandratuttanandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0