Sjuka föräldrar

Veckan har gått i sjukdomens tecken och vi har varit hemma jag och Markus. Markus har jobbat torsdag och idag. Han fick en dunderförkylning som han smittade mig med precis när min magsjuka la sig. Vi har haft riktigt tur att Alva inte smittats av någon av oss och hon har kunnat vara på förskolan.

Nu är vi i alla fall pigga hela högen och vi har haft en perfekt fredag-kväll. God middag, chilli-marinerade kycklinglår med ris, god sås och sallad. Jag och Markus unnade oss ett glas vin till det. Sen hade vi disco i vardagsrummet och Alva skrattade så hon kiknade, underbara unge!
Efter en sån kväll blir man ju gärna lite uppspelt så nu väntar vi på att Alva ska bli trätt.

Hoppas ni alla har/ har haft en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Kalle

Tänk att hon är så stor att hon kan älska både Mum och Dad på samma gång!

Svar: Ja men just nu är det nästan bara mamma som gäller.
annakarlskrona.blogg.se

2012-11-11 @ 13:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0