Ingen ordning på torpet

Gällande bröstmjölken så är jag fortfarande i samma situation. Igår gjorde jag ett grav-test i lite förebyggande syfte, och det va negativt. På eftermiddagen fick jag jätte-ont i magen och började blöda, och då har jag precis haft mens. Idag har jag varken ont eller blöder, vilket är skönt. Men man funderar ju lite vad det hela berodde på. Min slutsats är att det faktum att jag fått mjölk igen har lett till att livmodern börjar krampa och att min spiral retade så jag började blöda. Eftersom att jag mår bra idag så släpper jag det här, men händer det igen får jag ta kontakt med en läkare.


Kommentarer
Postat av: Emma - gravid i vecka 35 ♥

Hoppas att vår lilla inte hoppas över storlek 56 också då, för har en himla massa gulligt i den storleken som hon gärna får använda ;) Haha!

2012-03-25 @ 19:26:31
URL: http://emmaskoog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0