Blogg-paus

Det har blivit ett lååååångt uppehåll för mig på bloggen. Sjukdomarna har avlöst varandra, och mig är det ingen ordning på än. Alva är förkyld och hemma från förskolan idag, som hon förövrigt började på för tre veckor sedan och det går kanon. 11 barn och 3 pedagoger, vilken dröm!

Vi har haft en fantastisk påsk-helg här hemma, mina föräldrar har varit nere. Middag hos Jocke och Maria hanns med på långfredagen med massa gott vin. Markus tog Alva både fredag kväll och lördag förmiddagar så jag kunde vara med länge på middagen och bara mysa med alla underbara människor. På lördagen fyllde mamma år så hon och jag gick en runda på stan och shoppade massa. Alva fick en nästan komplett sommargarderob, vi tackar så mycket.

Nu blir det full fokus på plugget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0