Över för den här gången?

Imorgon börjar Markus jobba igen, och det har jag lite blandade känslor över faktiskt... Är jag redo? Ja det tror jag. Det känns faktiskt mest skönt, vi behöver få sakna varandra lite. Och vi har haft en fantastisk sommar, med massa kärlek och härliga besök. Alva har utvecklats något enormt och kärleken inom vår lilla familj har vuxit i takt med en inte längre så liten tjej.



Nu går livet vidare så som det ska vara, och här hemma tar vi emot det med öppna armar. BRING IT ON!!!


Kommentarer
Postat av: Gittan

Detta ser vi alla fram emot! Klart du är redo<3

2011-08-07 @ 18:51:06
Postat av: Kalle

Jösses, lägenheten verkar ju vara huuuuge!

2011-08-08 @ 08:20:19
Postat av: Anna - Mamma till Alva <3

Kalle: Bilderna är från hemma hos Jessika =) Jag planerar ett inlägg med bilder från vår lägenhet när jag kommit ikapp med städningen ;)

2011-08-08 @ 09:17:35
URL: http://annakarlskrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0