Lång dag

Dagen började underbart med frukost på sängen. Vi mös upp med smörgås och kaffe bland kuddarna och kollade på Miami Inc. och planerade framtida tatueringar. Är sååååå sugen och har en riktigt bra idé nu att spinna vidare på! =)

Började sen känna mig riktigt seg och hade problem med kisseriet, klockren UVI konstaterade jag men eftersom jag har ett BM-besök imorgon förmiddag så sköt jag det åt sidan efter två alvedon för att släppna av lite lättare. Vi gick ner och röstade och käkade lunch på stan, det låter som en perfekt söndag. När vi kom hem så kändes det som att min vänstra njure gick sönder. Fan, det är ju den som jag har problem med!!! Ringde närakuten som tog emot mig direkt och fick antibiotika. CRPn visade att infektionen inte hade hunnit gå upp i njurarna som tur är, det är ju farligt och varje njurbäckeninflammation lämnar ärr på njurarna och jag har ju haft ett par redan...

Vi kom hem rätt fort vilket va skönt, Michaela och Bubba kom och så valvakade vi. Mycket trevligt och en del intressanta diskutioner dök upp. Nu ska jag försöka sova så vi kommer iväg till BM imorgon.

Sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0