Jullängtan

Jag längtar så det inte bara kliar i fingrarna utan i hela kroppen, jag vill julpynta lägenheten. Enligt tradition ska man ju pynta i helgen, lördag eller söndag? Det måste ju vara lördag så det är klart på första advent. Jag vill NU! Inte många dagar kvar, jag vet... Men när man är som en femåring som bara VILL VILL VILL och knappt kan tänka på annat än att få smycka ut lägenheten och baka så att det luktar som tomten spytt inne så är ett par dagar en evighet! Blir nog lite smygstart torsdag eller fredag, jag kan ju skylla på att jag måste prova mig fram var sakerna ska stå. ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag ska pynta redan i morgon, ska bort i helgen och i morgon är den enda dagen jag slutar tidigt den här veckan så att jag har tid att fixa. Men jag är inte så ledsen för att det blir pynt lite tidigare :)

2010-11-23 @ 19:34:29
Postat av: viktoria

dom flesta har ju redan börjat pynta så de kan du ju oxå göra =) eller?

2010-11-24 @ 12:57:19
URL: http://www.viktoriafrolund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0