One of those days...

Seg dag idag också, har inte fått speciellt mycket gjort... Har lyckats plocka med lite ren tvätt och provat på var bebisens saker ska förvaras. Har en och annan sak som ska på plats nu, gärna innan bebisen kommer så vi bara kan njuta av den sen när den kommer och inte behöva städa...

Tog sista tabletten av den här antibiotika-kuren imorse, är inte alls bra än. BM-besök imorgon bitti för nya prover och så blir det väl en ny kur skulle jag tro... Suck va trött jag börjar bli på det här, vill bli frisk ju. Min rädsla just nu är att jag kommer fortsätta bli trött och dålig i samma takt, att läkarna inget kan göra och att jag inte kommer ha någon energi till förlossningen. Jag vill verkligen inte snittas!

*Tut tut*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är inte långt kvar nu :D

2010-12-08 @ 22:46:56
Postat av: Mia ☆

Oj, inte långt kvar för dig nu! Hoppas det går bra hos BM idag =)

2010-12-09 @ 12:00:09
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0