Ingen bebis än

Det ligger kvar där inne än så länge, BM-besök imorgon samt torsdag. Det jag ska ta upp är hur dåligt jag mår av antibiotikan jag äter just nu. En vanlig dos är 200 mg 2 gånger om dagen i fem dagar. Jag tar 400 mg 3 gånger om dagen i sju dagar och jag mår så galet illa, magen är paj och jag är såååå trött. Det kan ju också bero på att jag är uppe och går varje timme minst på natten p.g.a. förvärkarna... Jag ska fråga om dom inte kan sätta igång mig ifall bakterierna inte är borta efter den här kuren, för jag orkar inte med en sån här kur till. Efter förlossningen har vi ju lite andra behandlingsmöjligheter, även om risken finns att jag inte kan amma men jag måste ju orka samt bli frisk!

Efter att ha pratat med Janine om hur värkarna känns så kom vi fram till att det nog inte är så långt kvar i alla fall. Hoppas hoppas! =)

*TUT TUT*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0