Bara på skoj

Du heter: Anna

Smeknamn: Annie, Lilla Bajs, Hoe, Älskling (har jag missat nåt?)

Låt som när du är ledsen sörjer till? Snuff med Slipknot

Beroende av: Kärlek och vatten

Vad tror folk om dig? Snäll, omtänksam och godtrogen
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är omtänksam

Hur imponerar man på dig? Genom att behandla andra så som man själv vill bli behandlad

Brukar du skratta för dig själv? Haha aa!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hunnit sova lite nu? =)"
Var bor du? Karlskrona

Trivs du där? Ja

Hur svarar du i mobilen? Olika, beror helt på vem det är

Vem ringde du senast? Janine

Brukar du komma i tid? Oftast faktiskt, hatar att vara sen!

Hur känner du dig nu? Glad och trött

Vanligaste färg på dina kläder: Tyvärr svart

 

Vad tycker du om fötter? Inget speciellt alls
Vad saknar du? Mina vänner och min familj i STHLM

Hade du en bra kväll igår? Aa dock lite ensam...

Favorit dryck på morgonen: KAFFE!

När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt 12 plus minus nån timme...

Är du blyg?: Beror på situationen, men jag lutar nog åt ett ja

Sysslar du med någon idrott? Nope

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja absolut!

Har du spytt offentligt? Ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Ha sex
Är du nöjd med ditt liv? Ja väldigt! <3

Är du bortskämd? Jo det lutar väl åt det =S

Vad gör du i morgon? Träffar Michaela och kanske Bubba. Ska dammsuga också.
Vad är det värsta du vet? Svek

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja

Vad är det finaste du fått? Kärlek och snart vår bebis

Du samlar på: Bra vänner

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Janine, mamma eller Markus, beror på situationen och vem jag är arg på

När grät du senast? Typ två veckor sedan, hormoner...
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa hus

Vill du gifta dig? Ja inom en rimlig framtid

Vad dricker du helst när du är törstig? Kolsyrat vatten

 


Kommentarer
Postat av: therese 23 år och mamma till Alicia

Tack, jag hoppas det blir lika fint i rummet med dom tapeterna :)

2010-08-23 @ 11:34:22
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Janine

Jag blir så varm inombords när jag läser att du ringer mig när du mår dåligt =). Då har man lyckas som vän!!! saknar massor

2010-08-26 @ 06:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0